17 Nisan 2008 Perşembe

ÇILDIRTAN ABONE DİYALOGLARI:)

Bendeniz yedi sene sonra bir avukatlık bürosunda bir yayın kuruluşunun icra takipçisi oluverdim de..:)bu konuşmalar tarafımdan abonelerle yapılmıştır(ah keşke elimde ses kayıtları olsa)
-Beyefendi ben....avukatlık bürosundan arıyorum
-Neeeee?
-...avukatlık bürosu ;......... ilgili bir icra takibi var hakkınızda ko...(lafımı ağzıma tıkayıp başlıyor hikayesini anlatmaya)
-Beyefendi konudan zaten haberdarsınız (tebligat kendisine tebliğ edilmiş çoktan)
-Hayır benim birşeyden haberim yok
-Lütfen lafımı bölmeyin ve beni dinleyin
-Sosyal güvenceniz olmadığı için haciz listesine alınmışsınız en kısa zamanda ödeme yapmak zorundasınız aksi halde mal muhafazası gerçekleşecektir..
-Yahu benim neyim var ki hacize geliyorsunuz..
-Biz buluruz alacak birşeyler haciz giderleri de dosyanıza masraf olarak atacak bunlara gerek kalmasın yapın ödemenizi
-Amaaan gelirseniz gelin bi çikin karım var onu alır gidersiniz ama geri getirmeyin beni yaşatmaz
-Beyefendi lütfen biraz ciddi olun bakın hakkınızda kesinleşmiş bir hapis cezası var
-Çok ciddiyim kardeşim alın bu kadını hacizleyin..ben de hapiste 10 gün kafa dinler çıkarım
-Anlaşıldı..Ben resmi işlemlere devam ediyorum iyi günler
-Bi dakka bi dakka ne zaman geleceksiniz bunu almaya
-Neyi?
-Karımı
-İyi günler beyefendi!!!!!!!!!!!!!

1 yorum:

Ece dedi ki...

İyi ki kendini kaybedip 'hadi leeyynn' dememişsin.
İyidir kendini kontrol etmeyi bilmek.
Hem üzmeyin amcayı, alıverin karısını, ya da yeddiemine bırakın(gene kendisine)