12 Nisan 2008 Cumartesi

DAYANAMADIM GELDİM

Ben de özendim şu blog işine baktım ki bu devirde yazmak herkese daha kolay geliyor..ben de yazacağım o zaman..hem hayatım da eskisi kadar renksiz ve monoton değil artık elbet anlatacak birşeyler çıkar..tam bir buçuk aydır çalışıyorum hem de yedi seneden sonra..ve yine hem de patronumla futbol oynayamayacağım kadar disiplinli bir iş yerinde..
Uzun zamandır kesintisiz çalışanlar bana deli gözüyle bakıyor ama olsun ben hala aynı fikirdeyim:Haftada on gün olsun ben de on gün çalışayım.O kadar özlemişim ki sabahları bir amaç için yataktan kalkıp telaşla giyinmeyi,koşa koşa vapura gitmeyi,vapurun bulaşık suyu gibi çaylarını içmeyi vs..çok zor zamanlara girmeye başladığım bir arada ilaç gibi geldi bana işe girmek allah saadetimi bozmasın dimi:))
Hadi bakalım hoşgeldin yazılarınızı bekliyorum..

3 yorum:

Ece dedi ki...

Hadi bakalım...vatana millete hayırlı olsun. İlk yorum da benden olsun.
Seni seviyoruz, bağrımıza bastık.

Fifi Croissant dedi ki...

Bak ben blog açtığımda böyle "ilk yorumun benden olsun" romantizmi yapılmadı... Tabi varsa yoksa küçük kızın.

(Okuyucuya not: Biz annemi böyle delirtmekten zevk alırız, 30 yaşında kızkardeşimle alıp veremediğim kalmadı yoksa..)

Hoşgeldin yüz lira hırsızı. :)

Yesim dedi ki...

Boyle habersiz de gelinmez ki kardesim ama. Uzaktayiz diye unutulduk, kinayeleri yaparim bak ben simdi. Hosgeldin ve iyi ki geldin, bekliyorduk.