19 Mayıs 2008 Pazartesi

HEPSİ GİTTİ

Altıncı duyu organımı kaybettim dört gün önce:(((Bilgisayarım çöktü..Hemen şirketteki bilgi işlem sorumlumuza(doktora)götürdüm."N'olur kurtar onu"dedim.Sağolsun birkaç defa format atmadan kurtarmak için uğraştı ama olmadı..İşi bitmediği için onu orada tek başına bırakıp eve döndüm cumartesi günü..Ay ne kadar önemliymiş benim için meğer..
Aslında aklımda olan tek şey onun sağlığı değil onca anı var onun içinde.RESİMLER.Birçoğu sadece onun içindeydi.Hepsi tarih ve önem sırasına göre albümdü içinde.Sırdaşıma yüklemiştim çekinmeden,kimseyle paylaşmayacağını bilerek ,güvenerek..Oğlumun içerdeki ve dışardaki hali,Akyaka'mın en güzel manzaraları,babamın sağlığı ve hastalığı....ooooofffff oooooffff hepsi gitti.Şimdi şu satırları emanet bir makinadan yazmak bile kanıma dokunuyor oysa onu en son Cuma günü elime aldığımda buraya başka şeyler yazmayı planlamıştım.Japon hayranlarımı :),işyerindeki yeni dedikoduları başıma gelenleri falan hepsi bekleyecek şimdi..

1 yorum:

Ece dedi ki...

Bak bi de beni eleştirirsiniz.Habire herşeyleri ajandama yazıyorum diye..O sayfalardakiler hiç çökmüyor,ben istemedikçe yok olmuyor.
Bağımlılık kötü şey. Ben de(hele de çoook geç kavuşmuşken)hatlardaki aksaklıklar dolayısiyle internete bağlanamadığımda sinir oluyorum. İnsan kolay alışıyor rahata.
Sevgiler canım. Üzülme.Emanetle idare ediver bir müddet.