15 Aralık 2008 Pazartesi

BU NE BİÇİM GÜN BÖYLE


Zaten yıllar sonra bulmuşum idealimdeki işi onu da saçma sapan bayram(bana göre bayram olmayan)tatili denen gereksiz aralar bölüyor.Oldu mu şimdi mutlu musun yani.Sabah şirketin kapısına geldim ve binanın kokusunu alınca birden duraksadım.Nedense hiç içeri giresim gelmedi.Sonra kendimi zorlayarak bir iki adım attım ama düşündüğüm gibi olmadı…Masam,koltuğum hatta işe başladıktan üç ay sonra kavuştuğum çöp kovam bile yabancı geldi bana.Bütün bunlar yetmezmiş gibi öğlen yemeğinde kurban kavurması falan çıkınca artık eve gidip biraz eşya toplamak istiyorum demek geldi içimden.
Bir haftada aramam gereken tam 4527 kişi var.Fakat haftaya başlar başlamaz , işini yapmış olmak için yapanların benden önce bıraktığı yanlışlarla dolu artıkları temizlemek , yıllık iznini bir türlü kullanamayan şefimizin acısını öncelikle benden çıkarması gibi sebepler işime konsantre olmamı daha da zorlaştırdı.Tam hazırım artık derken bir şey söylemek için telefon ettiğim kayınvalideme hiçbir şekilde ulaşamamanın verdiği sinir-stres harbi aldı aklımı başımdan.Her ikisinin de cep telefonu kapalı..ev telefonları cevap vermiyor..site güvenliğine kadar heryeri ayağa kaldırdım..yoklar…oldukça kabarık bir trafik kazası dosyaları olduğu için insanın aklına iyi bir olasılık gelmiyor.Artık Çato da atlamış arabaya evlerini kontrol etmeye gidiyordu ki halasından aldım haberlerini.Meğersem hatun dişçiye gitmiş baba da yürüyüşe çıkmış.Tamam da böyle anlarda cep telefonu taşımazsan ne zaman taşıyacaksın…Ama intikamım acı olacak..
*Bulaşık makinem çalışmıyor…Evde atılması gereken bir sürü eşya – kitap gibi ıvır zıvır var ama biliyorum ki elimi sürersem yine hiçbirini atamayacağım.Elim öncelikle Çato’nun eşyalarına gidiyor nedense (hehehee)
*Telefonumdaki resim ve videoları bluetooth’la bilgisayara atmayı bir türlü beceremiyorum.
*Şuanda hem yazı yazıyorum hem de oğlumun güzel suratını seyrediyorum kaşık suratını ısırmak geldi içimden.
* Çato devamlı iğrenç belgeseller seyrediyor.1940’larda yapılmış savaşlarda kullanılan eski püskü uçakları izliyor.Nedir yani?
* Yarın iş yerinde yemekte kelle-paça çıkacak…yani yine açım..

2 yorum:

Ece dedi ki...

Cep telefonunu kapatıp merak ettirme işi bana hiç yabancı gelmedi nedense:))

Sizin evdeki atılacaklar bitince, bize de gel. Eğlenirsin:))

Seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

aaa çok güzel ev temizlerim valla bak. 1 yıl içinde 3 ev değiştirdim. ex mühendis dehası ile.. evin ölçülerini alır.. esyaların ölçüsünü alır pc de eşyaları yerine koyardı. herşey iyi güzel dolabın üstündeki çıkıntıyı dikkate almadığı için (dolabın altından almış boy ve en yüksekliğini) adamlar 1.5 saatte dolabı kurdular.. üst kapak konacak ene odaya sıgmadı :) halbuki eski usul ne güzel hallederdik dediler kibarca.. ben bayılırım atmaya valla :) anneme kalsa bizim ev çöp ev olur yoksa. alırım çöp torbasını direkt girişirim. kolay gelsin.. :) daha sık okunca pek seviyorum.. bide bütün kuzular kaşık suratlı mı olur yaa ? yoğuşmalı kombimde öyle benim :)

genç kargocu who
sevgiler..