29 Haziran 2008 Pazar

ÖZLEMİN BAMBAŞKAYMIŞ :(

Bizim oğlan evciydi bu hafta(annemin tabiriyle)Malum biz çalışıyoruz diye babaannenin yazlığında kaklıyor ya..Babası Cuma'dan aldı eve getirdi.Evde onun varlığı,onun nefesi ne çok şey demekmiş meğer.Az önce de yine bırakmaya gitti, ben de sessiz kimsesiz evde oturdum medeniyetin başına.Uzamış bacaklar,kararmış bir ten ve koca göbeğiyle gelmiş cüce.Haftasonumuzu ailece geçirdik.Daha önce de dediğim gibi nasıl geçecek koca yaz bilmiyorum.
Ayrıca bugün annemle babamın 32.evlilik yıldönümü.Annem zaten bugünün değerini anlatan çok güzel yazısını blog sayfasına döktürmüş benim ekstra birşey söylememe gerek yok.Sadece onların sağlıkla daha çok ama çok uzun yıllar bizimle olmasını diliyorum.Umarım her evlilik onlarınki gibi birinin sabrı ötekinin bitmeyen sevgisiyle ömür boyu sürer.
İşyerine gelince hala nasıl oluyorsa sabahın altısında öf demeden kalıp koşarak gidiyorum ve hala çok seviyorum.Gerçi işe girdiğimde benden her konuda yardımlarını esirgemeyen iki arkadaşım adliyenin sınavını kazanıp işten ayrıldı benim için biraz hüzünlü oldu ama onlar adına da çok sevindim.Birisi Başsavcının kalemine diğeri icra kalemine düştü.Aldığım haberlere göre çok yakında bir sınav daha yapacaklarmış.Bu sefer ben de katılacağım.Ama biran önce MEB onaylı bilgisayar sertifikası ayarlamam gerek.Tek yapmam gereken üç dakikada en az doksan kelimeyi eksiksiz ve yanlışsız yazmak onu geçince de mülakatta başarılı olmak.Onlar gidince bizim grupta Hukuk öğrencisi arkadaşımızdan sonra tecrübeli denebilecek bir tek ben kaldım.Yani çömezlere ahkam kesebilecek kıvamdayım artık..
Bir de bu İzmir sıcaklarıyla baş etmenin yolu olsa..Aslında var..Ben genele göre şanslı olduğumu bile söyleyebilirim.Evde de iş yerinde de klimamız var ama insan arada bir temiz hava da solumak istiyor haliyle.
Bir sonraki yazım için şimdiden kopyamı da vereyim.Geçenlerde yazmıştım ama önizleme yapayım erken nasıl olduysa silmiştim..tekrar yazacağım.
Konu:Ofisi karısıyla basıp terör estiren abone....

1 yorum:

Ece dedi ki...

İşte annelik böööle bişey..
Bütün özlemlerin bu kadarla kalsın. O'nun gelişimi için buna da ihtiyacı var. Ailesinin paçasına yapışık bir ergen olmaması herkes için hayırlı..
Seni seviyorum biliyor musun??