19 Temmuz 2009 Pazar

GHOST

Babam gittiğinden beri filmlerdeki gibi rüyamıza girecek ya da ruhu evimizde gezinecek diye bekliyorum.İlk bir ay falan hep annemi de yokladım ona da gitmemiş.Daha oralarda hesap zamanı dedi annem.Bu kadar dolu dolu yaşayan bir adamın hesabı da uzun sürer zaten haklı…

Geçen gün iş yerinden biri pat diye “babanla konuşmak ister misin ?”dedi.Hangi babamla diye sordum cevabını anladığım halde ”rahmetliyle”dedi.İstemez olur muyum isterim tabii ki.Seni birine götüreyim o zaman dedi.Ne iş yapar,kimdir diye sorguya başladım hemen. Şarlatan medyum bozuntularından mı diye merak ettim.Sadece yukarıyla görüşmeler yapıyor dedi.Aklıma Ghost’taki Whoopi Goldberg geldi.Kadın eskiden bir muhasebeciymiş.Daha sonradan başına gelen enteresan olayların sıklaştığını fark etmiş.Ve mesleğini tamamen bırakarak bu işlere soyunmuş.Israrla falcı veya medyum veya o tür biri olmadığını söylüyor bahseden kişi.
Yani kafam çok karışık gidip gitmemek konusunda kararsızım.Bu kadar heveslenip kadının gerçekten şarlatan çıkma ihtimali de var gerçekten babamla görüşebilmek için aracı olması da var.Farz edelim oldu kadın gerçekten böyle bir yeteneğe sahip ve babamla irtibata geçti..Ne diyeceğim babama ne soracağım.Geri gel diyecek halim yok.Yani kafam çok karışık iki gündür. Hadi bana akıl verin git ya da gitme deyin.Gidersem ne konuşabileceğimi de söyleyin.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba beni tanımıyorsunuz anneniz kardeşiniz ve sizin yazılarınızı okuyorum benzer acıyı bende yaşadım aynı dönemlerde eşimi kaybettim.:(( böyle iletişim varsa bende yapmak isterdim sizin girişiminizi merakla bekliyor olacağım sevgiler İzmir'den Figen

Fifi Croissant dedi ki...

Ne kaybedersin ki en kötü?
Gidersen sor, beni görüyor muymuş, duyuyor muymuş... Ölmeden önce gözlerini neden tavanda gezdirmiş? Ne görmüş?

Bir de çok özlediğimizi söyle. Hiç bir gece onu düşünmeden uyumadığımı, çok özlediğimi, plastik su bardağını hışırdattığı için o gece ona baba sus da uyuyalım diye cırladığım için hala çok üzgün olduğumu da söyle.

evinkedisi dedi ki...

Bu kızlar ve babaları olayı gerçekten de acayip içe dokundurucu bir şey. Neden böyle üst üste baba kaybetme haberleri var? Çok üzücü ve o kadar ince yazılıyor ki...Bence de Magissa'nın dediği gibi kaybedilecek hiçbir şey yok ve bazen böyle olayları insanın ben kendisinin çektiğine inanırım, baban da bağlantı kurmak istiyor belki. Bence git. Ya da belki gittin bize de yaz, neler oldu ne denildi. Çok ama çok başın sağolsun.

hayal dedi ki...

Ben olsam gitmem. (Neden bana hastalığımın adını söylemediniz dese ne diyeceğim ki? Seni üzüntülerden korumak için mi? Ölümden koruyamazdık ama..) Bu da ikilem tabii, insan gittiği için de gitmediği için de pişman olabilir sonradan.
Ben sanırım gene de gitmediğim için pişman olmayı seçerdim.
Bi de ben olsam Ece'nin de fikrini alırdım (benim de annemin adı Ece)

.. dedi ki...

uup uzun yıllar boyunca tüm sevdiklerin yanında olsun.
sağlıkla ve mutlu yaşa demek için yazıyorum bu yorumu 8)