21 Nisan 2009 Salı

SIRA BANA GELDİ

Sayfalarca yazdım ve sildim.Gerek yok ne yazacağım ki? Ne anlamı var ki?Otobüse atlayıp onu buraya getirtecek mi?,halının üzerinde ayakları koltuğa kalkmış horlatacak mı? ,yarım ekmeği z.y.tasfas'a batırtacak mı?,İçine sokarcasına kocaman eliyle kafamı göğsüne bastırtacak mı?
Hayır hiçbiri olmayacak biz de salak değiliz polyannacılık oynayalım.Babam bizi bırakıp gidiyor.Ne kadar yazsak da çizsek de,ağlasak yalvarsak da...Müptelası olduğum filmde dediği gibi"EVLATLAR BABALARINI HATIRLAMAK İSTEDİKLERİ GİBİ HATIRLARLAR"

3 yorum:

Ece dedi ki...

Bence sen de yaz.Şimdi biriktirme değil,boşaltma zamanı.Ben bile, hiç konuşmadığım kadar yazıyorum bak. İnan bana, beyindeki basınç azalıyor bitanem.

Hatırlayacağın babanın bu kadar güzel bir baba oluşu büyük şansınız sizin. İyi ki O sizin babanız ve siz de bizim kızlarımız olmuşsunuz.

Her ne kadar yarısı uykuda bile olsa, sizi görmek çok mutlu etti.İyi ki geldiniz hepiniz.

Telefonda dediğini söyledim. "Ben de seviyorum, hem de çok" dedi

hayal dedi ki...

Başınız sağolsun hepinizin, Allah sabırlar versin.. Babanızın mekanı cennet olsun

.. dedi ki...

smgoon, başınız sağolsun.
eceme ve magissaya gittim önce.
ama söylenecek bişey yok zaten.
güzel anneniz başınızdan eksik olmasın.
babanızın mekanı cennet olsun.
üzgünüm 8(