5 Şubat 2009 Perşembe

BU NE BİÇİM ŞEHİR BÖYLE

Silbaştan demiştim ama bu kadar başa saracağımız aklıma gelmemişti.Bu sersem şehrin karaktersiz havası yüzünden hastalıklarımız da silbaştan oldu.Koca kafalı oğlum zaten kırıklıkla gelmişti buraya son bir haftadır yine hasta.Ondan önce Çato başladı vızıldanmaya.Aslında ben de pek iyi sayılmam ama evin bütün erkekleri hastayken benim hayıflanma hakkım yok.
Koca kafa yeni okuluna başladı allahtan alışma süreci çok ama çok kısa sürdü.Yeni okulunda altı yaş sınıfına aldılar pek hoşuna gitti.Onun hoşuna gitti ama beni panik sardı çünkü bu sene altı yaş demek Eylül ayında ilkokul demek.Benim minik oğlum daha o kadar büyümemiş gibi geliyor.Her ne kadar kendisi Gen Mühendisi olmaya karar verdiyse de ...
İşyerim evimize ve oğlanın okuluna çok yakın bu yüzden çok güvende hissediyorum kendimi.İlk faydasını bugün gördüm.Oğlan ateşlendi diye okuldan aradılar onu okuldan alıp eve getirmem sadece 20 dakikamı aldı.Çato'nun da seyahatleri başladı biraz hasret kalıyoruz ama olacak o kadar.
İşyerinden başka bir zaman bahsedeceğim orası ayrı bir olay çünkü.Hergün bilenerek işe gitmek çok yordu beni.Ve buna sebep olan sadece bir kişi...Kendisinden kitap olur aslında:(
Bilgisayarımı bozmayı en sonunda başardığım için kim bilir bir daha ne zaman yazarım şuanda bile bu iki satırı yazmak için akrobasi hareketleri yapıyorum ve çok yoruldum.Ama emin olun Aykuş'u(o gıcık tipe taktığımız isim)anlatmak için bu eziyeti bir kez daha çekeceğim en kısa zamanda...
Tüm yeni evlenenler,ev yerleştirenlere sonsuz sevgi,saygı ve sabırlar diliyorum.....

5 yorum:

Yesim dedi ki...

Gecmis olsun hepinize. Oglana iyi bir okul bulabilmene sevindim.

Eminim sen, nerede olursan ol orayi en kisa surede guzellestirirsin.

Koca kafaliya ve size opucukler...

Fifi Croissant dedi ki...

Geçmiş olsun hakkaten hepinize...

Oğlana da koca kafa deme artık, komplekse giricek!

"Ayı (hayır), ben toca tafa diiiliiiimmm"

Ece dedi ki...

Duymiim bi daha..Benimle konuşurken bile,'ben de koca kafayım ya..'dedi geçen gün.
Sen biraz konuşmalarına dikkat et bakiim..

Hepinize geçmiş olsun kuşum.

Yesim dedi ki...

Aaaa, yaziktir ona. Sen hep mi boyle cagiriyorsun yoksa o guzeller guzeli oglani. Artik kocaman bir delikanli olmus o annesi, okula bile baslayacakmis baksana. Deme oyle.

SMGOON dedi ki...

Bunu şikayet ya da kötü niyetle söylemediğimi biliyor ayrıca onun o tokmak kafası, büyüklüğü oranında dolu olduğu için ben onu iltifat olarak kullanıyorum.Balyoz niyetine kullanmadığı zamanlar tabii:)
Hakikaten bu çocukların kafatası da bizim ki gibi kemikten mi yoksa ayrıca bir malzeme var mı?Neden o kadar darbeye rağmen birşey olmaz aksine vurduğu/çarptığı yere bu kadar zarar verir?